Wednesday, September 08, 2010

Text Size
Login

Om topics en reply's te kunnen maken in andere delen van het forum wensen we dat je eerst een introductie post maakt. Het is niet alleen handig dat iedereen je zo snel leert kennen maar het houdt ook spambots tegen.

kumadori
Poppy
useravatar
User Info

Kan ik de Guild joinen? (redelijk actieve speler)

1) Character & persoonlijke informatie

Leeftijd: 14
Character naam: Kumadori
Class: gladiator
Professions: armor smith

2) Ervaring

- Welke andere MMO's heb je gespeeld en op watvoor niveau(kort,lang,hardcore, casual etc..)? 
  guildwars (lang maar niet zozeer hardcore heb het 4 jaar gespeeld)verder veel free games (kort)   
- Speel je op dit moment nog een MMO die je hierboven hebt genoemd?
  op dit moment speel ik geen guildwars meer aangezien ik me volledig op aion ga richten tongue
- Hoe sta je tegen PvP of Pve? Waar gaat je voorkeur naar uit?
  als ik een met een MMO begin is het eerste waar ik naar kijk > pvp  een game zonder pvp zal ik nooit spelen dat betekend trouwens niet dat ik pve stom vind tongue

3) Algemeen

- Waarom wil je Dutch Daeva joinen?
  nederlandse guilds zijn in mijn ervaring altijd leuker tongue en vind het wat lekkerder praten in party enzo
- Wat verwacht je van Dutch Daeva?
  ik verwacht een aardig grote (actieve) guild, hopelijk hebben de mensen een beetje humor big_smile
- Wat voor toegevoegde waarde zou jij kunnen leveren aan de legion?
  eerst zou ik tog nog een beetje moeten lvlen (redelijk nieuw) maar zodra ik hoog genoeg ben wil ik      zeker mensen helpen en natuurlijk helpen bij pvp (mijn doel)
- Heb je onze legion regels gelezen en accepteer je ze ook?
  ik heb ze gelezen en ben het eens met alle regels al voldoe ik niet aan de leeftijds rating, heb veel MMO´s gespeeld en zal me dus niet noob gedragen of zoals veel mensen verwachten van mijn leeftijd >erritant< zijn.

4) Speel style

- Speel je liever solo of in groepen?
  liever in groepen
- Ben je bereid mensen te helpen ook als het jou niets oplevert?
  zeker altijd leuk
- Ben je bereid teamspeak te installeren om in ieder geval te luisteren naar orders.
  zeker! teamspeak lijkt me vet (heb alleen nog nooit MMO´s met teamspeak gespeeld)
- Heb je een eigen microfoon?
  ik had er wel altijd 1 dus ik zal maar weer eens zoeken (koop er anders gewoon 1 voor een tientje XD)

5) Heb je zelf nog wat toe te voegen?
  nou zoals je ziet ben ik vrij jong maar zal me niet zo gedragen (veel mensen uit mn oude guild hadden me ouder ingeschat) verder wil ik wel even kwijt dat ik vaste game dagen heb. (school)
dinsdag - avond
woensdag - hele middag
om en om in het weekend...dus 1 weekend niet en daarna weer hele weekend non-stop

de charracter info hier boven is trouwens van mijn charracter uit gorgos daar had ik een templar met de naam Kumadori, ik zal morgen opnieuw moeten beginnen op telemachus maar zal snel lvl 10 berijken ik word een gladiator en mijn naam zal waarschijnlijk Kumadori of Zazen worden

verder hoop ik dat ik er bij kan en de guild vooruit kan helpen!!big_smile

Administrator has disabled public posting
Brastin
Tank NR1
useravatar
User Info

Re: Kan ik de Guild joinen? (redelijk actieve speler)

je applicatie is goedgekeurd en geef je toch een kans ondanks je leeftijd. Geef mij/Romance/Forseen/Zorg een tell en je hebt je invite klaar staan.

Administrator has disabled public posting

Board Info

Board Stats:   Total Users: 106  Total Topics: 32  Total Polls: 2  Total Posts: 128  Dormant
User Info:   Newest User :  lizl   Members Online: 0   Guests Online: 1
Online  There are no members online
Topic
New
Locked
Topic
New
Locked
Sticky
Active
New/Active
Sticky