1) Character & persoonlijke informatie
Leeftijd: 39 (jaja)
Character naam: Kellytsa
Class: Elyos
Professions: Chanter (44, dd 19/01/2010)
2) Ervaring
- Welke andere MMO's heb je gespeeld en op watvoor niveau(kort,lang,hardcore, casual etc..)?
Lineage II, hardcore op griekse private server, daarna overgestapt op "official" en tot lv 72 gekomen
(waarna ik overgestapt ben naar Aion)
- Speel je op dit moment nog een MMO die je hierboven hebt genoemd?
Af en toe kijk ik even hoe het met L2 staat, heb mijn account nl samen met een ander op dit moment.
- Hoe sta je tegen PvP of Pve? Waar gaat je voorkeur naar uit?
Voorkeur gaat uit naar PvE maar dan wel in groepsverband, ben verder niet verlegen om in een groepje te PvPen
3) Algemeen
- Waarom wil je Dutch Daeva joinen?
Zocht naar een nederlandse legion, kan ik mijn nederlnds op peil houden
- Wat verwacht je van Dutch Daeva?
neem aan wat jullie ook van mij verwachten: een leuke tijd en vooral niet opgejaagd worden
- Wat voor toegevoegde waarde zou jij kunnen leveren aan de legion?
moeilijk te beantwoorden, maar ben vrij actief aanwezig, meestal 's avonds dus altijd wel in voor een "instance" of een "questje"
- Heb je onze legion regels gelezen en accepteer je ze ook?
gelezen een geaccepteerd
4) Speel style
- Speel je liever solo of in groepen?
Groep, maar wil wel eens mijn quests alleen afhandelen.
- Ben je bereid mensen te helpen ook als het jou niets oplevert?
Natuurlijk, wat is anders het belang van een legion?
- Ben je bereid teamspeak te installeren om in ieder geval te luisteren naar orders.
heb het eens geprobeerd maar ongelooflijk veel last van interferentie, en
- Heb je een eigen microfoon?
Nee (ik heb er wel een, maar zal hem niet gebruiken omdat als ik speel mijn kinderen op bed liggen, dus moet het stil blijven)
5) Heb je zelf nog wat toe te voegen?
Zoals gezegd woon ik in Griekenland, ben trouwens half griek. Speel voornamelijk 's avonds, na 8 uur nederlandse tijd. Vanwege kinderen moet ik af en toe AFK, gezin gaat voor, maar ik zal het wel even melden online.
vergeten:
Handicrafting 399 (ben bezig met expert niveau, maar nogal prijzig)
Armorsmithing 299 (wil het binnenkort naar 399 brengen, een dubble xp weekend zou hiervoor ideaal zijn)
Vitality extraction 399
Aether extraction 299 (als ik uiteindelijk goed uit de voeten kan dan verhoog ik het natuurlijk tot 399)
Edited By: greeknl
Jan-19-10 14:09:46